Darkstar Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Noen som har bilder fra helgens treff i Haugesund? Eg kom meg aldri nedover, men hørte det var over 600 biler der fredagen! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Eeeeeespeeeeeeeen! han har :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by Passat_RS Noen som har bilder fra helgens treff i Haugesund? Eg kom meg aldri nedover, men hørte det var over 600 biler der fredagen! Hehe.. Såså... ..på drive-in-kinoen på torsdagen var det nærmere 600 biler, alle slags merker. :) Var vel ikkje meir enn rundt 50 på sjølve VACN-treffet. Men det er jo ikkje så værst det heller.. Har ikkje bilder, dessverre.. Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Ligger noen bilder på EVO-forumet : Se http://www.evo.no/phpbb2/viewtopic.php?t=112 Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by spooz Ligger noen bilder på EVO-forumet : Se http://www.evo.no/phpbb2/viewtopic.php?t=112 De har eg sett !!! :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 her kommer noen bilder fra treffet som eg har tatt: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 ein rimlig strøken golf 1 Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 polo g40 Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 poloen min har blitt lowrider:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 rs4 light: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 strøken scirocco: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 tatt på go-cart banen på årabrot: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 rs2: Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 har flere bilder og...men gidder ikkje å poste alle... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 FAEN, hvorfor sa ingen dette til meg da? :mad: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg