upin6150 Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Var ute i kveld en tur og lufta kjerra litt, og da måtte jeg selvfølgelig teste nye kameraet mitt også. Canon EOS 400D Speilrefleks. Er ganske ny på denne fronten, men det kommer gode bilder etterhvert. hehe.. Legger ved et lite bilde .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hehe, det er noen andre felger det der. Det felga som er på bildet er Barracuda Epos 9x18" m/235/35. Vet du om noen forhandlere som fører dem? Var ute i kveld en tur og lufta kjerra litt, og da måtte jeg selvfølgelig teste nye kameraet mitt også. Canon EOS 400D Speilrefleks. Er ganske ny på denne fronten, men det kommer gode bilder etterhvert. hehe.. oooooh, stor forskjell fra de råe sommersfelgene dine, hehe. Enn lærer seg å ta bra bilder, det blir bare så utrolig bra når enn lykkes :) Greie bilder liker bilen din :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 så bilen din for noen dager siden på statoil i ørsta, så litt stusselig ut med vinterfelgene :) Men utrolig fin bil du har, skikkelig gjennomført! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Etter mye om og men, så lurer jeg på å selge bilen min pga nytt prosjekt. Denne bilen har jeg hatt siden jeg var 17 år, og har vært trofast og gitt denne bilen mye kjærligheit de 6 åra jeg har hatt den :) Har alle papir på bilen siden den var ny. Har sett meg ut en ny bil som jeg skal begynde å bygge så fort som denne blir solgt. Har satt en prislapp på 190 000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Etter mye om og men, så lurer jeg på å selge bilen min pga nytt prosjekt. Denne bilen har jeg hatt siden jeg var 17 år, og har vært trofast og gitt denne bilen mye kjærligheit de 6 åra jeg har hatt den :) Har alle papir på bilen siden den var ny. Har sett meg ut en ny bil som jeg skal begynde å bygge så fort som denne blir solgt. Har satt en prislapp på 190 000,- Kan kjøpe felgene ;) hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg