Gå til innhold

Sveise hjelp i Akershus området.

Ranger emnet

stianth

Anbefalte innlegg

Hei.... Jeg trenger muligens noen som kan sveise litt på golfen min før jul...

Det som skal sveises er: HELE gulvet. da dette er HELT ødelagt. Begge kanalene og en hjulbue bak. Noen som vet om noen som kan gjøre denne jobben til en rimelig pris??

Mvh Stian Th

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.... Jeg trenger muligens noen som kan sveise litt på golfen min før jul...

Det som skal sveises er: HELE gulvet. da dette er HELT ødelagt. Begge kanalene og en hjulbue bak. Noen som vet om noen som kan gjøre denne jobben til en rimelig pris??

Mvh Stian Th

Hvor mye er har du lyst til og betale da. det er mye jobb + deler. jeg bor på åkrene og har mulighet til og sveise og fikse bilen, men som sagt koster det.

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deler har jeg..... også kan vi kanskje ordne litt fin pris på arbeidet siden jeg bor rett nedenfor deg.... :peace:

du har delene det er bra. jeg skal tenke på det men det blir noen tusen ass. masse jobb:puke: jeg sender pm i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tusen..... jaja, må jo få det gjort.... delene kosta jo faen meg skjorta de også.... :shake men da hører jeg fra deg i morgen. hadde det vært mulig å kommet opp til deg i morgen før 4 eventuelt? så kan du bedømme arbeidet, bilen er ribba, er bare førersete som står igjen....

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tusen..... jaja, må jo få det gjort.... delene kosta jo faen meg skjorta de også.... :shake men da hører jeg fra deg i morgen. hadde det vært mulig å kommet opp til deg i morgen før 4 eventuelt? så kan du bedømme arbeidet, bilen er ribba, er bare førersete som står igjen....

Du kan komme opp etter 7 det passer desverre ikke før

Lenke til kommentar
Del på andre sider