Audi RS80 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Nå har jeg bestilt meg en pioneer 3004-spl sub på 3000w max. Og siden jeg ikke har noe stor forsterker å drive den enda, så lurer jeg på om man kan koble på 2 forsterkere midlertidig. Har en 2kanals Jensen på 350wmax, og en California 2kanals på 400wmax. Vist dette kan kobles sammen, hvordan gjør jeg det da? Og risikerer jeg å ødelegge noe ved å prøve dette, eller ved å prøve å koble bare en så liten forsterker på subben? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ville ikke brukt to forskjellige forsterkere på ett element. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 ville heller ikke brukt det permanent neij babyhmm? Men klør etter å få testa subben :D selv om den ikke er kommet enda. Går det ant å teste med den forsterkeren på 400w maks? eller vil jeg brenne opp hele driten? :D Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 følger med diverse koblingsmetoder og anbefalinger med bassen.prøv deg fram med disse på en forsterker så får du nok til skal du se.:) Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 følger med diverse koblingsmetoder og anbefalinger med bassen.prøv deg fram med disse på en forsterker så får du nok til skal du se.:) Bjørn oki takk får prøve det. Får muligens prøve forsterkeren til en kompis, en uscarvor 800w Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 oki takk får prøve det. Får muligens prøve forsterkeren til en kompis, en uscarvor 800w Spørs om det hjelper så mye... Får du ikke tak i noe bra? Men nei, ville ikke under noen omstendigheter brukt to forskjellige forsterkere på et element! Fare for å ødelegge elementet. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Spørs om det hjelper så mye...Får du ikke tak i noe bra? Men nei, ville ikke under noen omstendigheter brukt to forskjellige forsterkere på et element! Fare for å ødelegge elementet. tenkte nokk det ja. Får se om jeg får tak i noe som kan brukes ja :) uscarvor kan faktisk brukes til mye nyttig!!! bare ikke i stereosammenheng. Sjekk bare her ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=141293 Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 VENT du så du ikke sitter med herpa pioneer sub når du endelig får en amp. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 oki takk får prøve det. Får muligens prøve forsterkeren til en kompis, en uscarvor 800w tror nok heller det blir en stor skuffelse å koble suben på den hodetelefonforsterkeren der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 jah mulig det. Men nå har jeg ihvertfall fått kassa :D får bare håpe resten kommer før helga ;) ihvertfall spilleren Den gamle subben ved siden av Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg