gronbeck Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 God kveld! Er ikke så erfaren i "bransjen", så har et spørsmål her som jeg lurer på om noen kan svare meg på.. Går det ann å ta motoren fra en Buick Skylark 2.0 1981 og sette den i en Buick Skylark fra 1980? Sistnevnte har egentlig en 2.8 lit. Lurer på om motoren er lik eller om det er vanskelig og få 2litern inn der det egentlig satt en 2.8 er ikke sikker på hvor det går ann å finne ut noe som dette:) så på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNATSUM Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 http://www.jv-racing.com/ han her kan sikkert gi deg svar på det du lurer på :) Siter Faster than a speeding ticket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 2 liter? firer da eller? Blir nok mye mikk makk å få til. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMC 2500 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 God kveld! Er ikke så erfaren i "bransjen", så har et spørsmål her som jeg lurer på om noen kan svare meg på..Går det ann å ta motoren fra en Buick Skylark 2.0 1981 og sette den i en Buick Skylark fra 1980? Sistnevnte har egentlig en 2.8 lit. Lurer på om motoren er lik eller om det er vanskelig og få 2litern inn der det egentlig satt en 2.8 er ikke sikker på hvor det går ann å finne ut noe som dette:) så på forhånd takk Det skulle vel ikke være noe problem. Begge bilene er av typen X-body Men.. Er du sikker på at det er en 2.0L? Mener at dem bare var levert med 151 cid. 2.5L og 173 cid. 2.8L Du MÅ ha alle braketter som var på 2.5 L motoren. 2.8L er en V6 og har helt andre braketter. Er på jakt etter en 151 cid. 2.5L om du har en til overs. Siter Kjør diesel, bensin lukter python! V8 Diesel Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Dette har jeg vært med på før! Faren min hadde en skylark 80 modell med 2.8l men dessverre var det for mye rust på den til den kunne reddes. Han kjøpte en 1981 modell men her var det en rekke 2.5l Gikk veldig greit å bytte over motor. Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMC 2500 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Rust.. jo,takk. Kjenner til det på dem. Kjørte en 80 mod. med 2.8L på dynga for to år siden. Men, om det er noen der ute som har en 2.8L som er i live, så har jeg noe deler her. Starter. 2 stk. nye luft filter. Fordeler lokk m/ coil og rotor (brukt i 5 timer ) Muligen noe mer, om jeg leter. Om noen har en 151cid. 2.5L så gi beskjed. Siter Kjør diesel, bensin lukter python! V8 Diesel Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Rust.. jo,takk.Kjenner til det på dem. Kjørte en 80 mod. med 2.8L på dynga for to år siden. Men, om det er noen der ute som har en 2.8L som er i live, så har jeg noe deler her. Starter. 2 stk. nye luft filter. Fordeler lokk m/ coil og rotor (brukt i 5 timer ) Muligen noe mer, om jeg leter. Om noen har en 151cid. 2.5L så gi beskjed. Hvor mye for luftfilterene? Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMC 2500 Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Hvor mye?? Ja. vil du ofre på porto, så skal du få dem. Er for galt og kaste nye filter. Dem har vært på tur i søpla flere ganger. Kan noen ha nytte av dem, så værsågod. Siter Kjør diesel, bensin lukter python! V8 Diesel Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Hvor mye?? Ja. vil du ofre på porto, så skal du få dem. Er for galt og kaste nye filter. Dem har vært på tur i søpla flere ganger. Kan noen ha nytte av dem, så værsågod. Gjerne det! Faren min har har en skylark han prøver så godt han kan med å vedlikeholde. Tror han hadde blitt glad hadde han fått nytt luftfilter:) Vil gjerne ha de jeg! Hvor mye tror du det koster å sende til Porsgrunn, Telemark? Takker! Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMC 2500 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Send meg en PM eller eMail. Ditt navn og full adr. Så finner vi ut hvordan. Siter Kjør diesel, bensin lukter python! V8 Diesel Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Pm! :) Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 bump Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg