Gulbrandsen_Racing Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Vurderer å kjøpe ny forsterker til Kicker'n min, ettersom den gamle forsterkeren er litt for liten. Jeg har 1 stk Kicker Comp VR12", og vurderer å utvide med en til etterhvert, evt. gå ned til 2x 10", så forsterkeren må kunne klare å dra 2 elementer og. Hva burde jeg se etter? Og hva får jeg for en "rimelig" og grei penge? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 2x2ohm, glemte å si det. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Min dynabel leverer 2500wrms i 1 ohm. Intr? Skal selges. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 i 1 ohm ja, men hvor mye strøm tror du det er i bilen min? Hva hadde du tenkt deg for den da? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Du har fått PM. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg