Gå til innhold

Glacius 100% brushed concept made from scratch

Ranger emnet


Glacius

Anbefalte innlegg

Omg i actually am satisfied with this concept now

 

1 THING DONT LOOK AT THE SEATS , i cant be bothered with them no more as its the " car " thats the key NOT the seats ;)

 

anyway you have all read my " general " chat thread about the story of the design

here is the link if u havent http://digimods.e-visionit.co.uk/viewtopic.php?t=16539 "

 

Anywho time to show my work , it has been on for 2 years now and its finnaly done,

 

I call it " Le Spirit Model´e " wich i think suits it quite well .

 

Firstly let me explain how the wheels work .

its not SUPER easie to understand but i hope you understand

how-the-wheel-works.jpg

 

And here are the ZOOM details for thoose who would like to see how detailed all the shit is ;) hehe

Zoom-details.jpg

 

And finally my concept hope you will welcome it with open arms

 

 

Le Spirit Model´e

I just want to let you know i made this with my MOUSE " a LOGITECH mouse, so no pen and tablet here ;)

 

concept.jpg'

 

here you can see the ONLY thing i Copypasted =)

 

coyppaste.jpg

 

Oh and BTW i will have REARVIEW TO ;) hheh so to Be continued

glac

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du ikke sett ett hjuls "motorsykkel" eller hva jeg skal kalle det.. På discovery så har/hadde de ett prog. der man skulle mekke noe ut av det de fant på søppledynga. der mekka de enhjulssykkler med samme greia.

 

De satt inni hjulet.. men er jo samme greia.

Så "oppfinnelsen" er nokk funnet opp..

 

 

 

feit modd.. veldig strøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driit bra mod som vanlig!

Brush + Glacius = CRAZY!:thumb

+1

 

hjuldriften funker, er allerede i bruk på nike concept bilen, ved bruk av en linær motor(TROR jeg) http://www.ubergizmo.com/photos/nikegt4_small.jpg

 

gleder meg til å se modden bakfra Glac;)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du ikke tror du har funnet opp noe nytt.....

men, bra saker!

 

jeg vet jeg har funnet på noe nytt ;) dette er IKKE som andres , tro meg,jheg har sjekket på nettet det går ann og lage det sånn og

 

forklaring min på bildet er dårlig jeg har alt på papir hjemme , det er vansklig å si alt som jeg mener det er med bilder, men det er unikt og ingen andre har oppfunnet samme metode ;)

 

takk for kommentarene glad dere likte den

 

glac

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår