Celica rules! Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hvordan kan jeg få høytaler i døra på golfen min uten no større opperasjoner? Jeg har ''søppelkasse'' i døra nå men har lest at det går ann å sette på no så det går å ha høytaller der.. noen som har no peiling på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Du kan f.eks. montere noe herfra: http://www.pmmodifiche.it/categoria.asp?IDCAT=16 Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ingen som har noen ideer eller no.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 http://www.audioscape.co.uk/ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Tror Bilradio Spesialisten kan hjelpe deg med slike "lommer" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 tror faktisk det finnes som original del. En del du erstatter "søppelbøtta" med.. spør på nærmeste VAG butikk :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 tror faktisk det finnes som original del. En del du erstatter "søppelbøtta" med.. spør på nærmeste VAG butikk :) Stemmer! En del Golf 2 ble levert med 5,25" hull til høyttaler i døra. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriHaaø Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 oy dette skulle jeg kanskje visst om litt før tok dette på den tungvindte måten jeg :P kan slenge ut bilder av resultatet om folk e interessert, men her er hvertfall hva e gjorde.. - Innstallering av peerless 6" mellomtoner 1. Rev av søbbel rommet bak på lokket, så jeg bare sto igjen med dekselet. 2. fant diameteren på elementene og tegnet ringen hvor jeg ville kappe. 3. borret minst 20 hull rundt denne sirkelen for så å sitte med et lite sirkelsagblad og sage fra hull til hull. 4. Pusset rundingen. 5. Sagde til en mdf plate og sagde ut et hull i midten med samme diameteren, og monterte denne fra baksiden av hele plastikkdelen som henger i døra. 6. Skrudde høytalerene fast til mdf platen 7. Skrudde mdf platen fast til plastikk delen. 8. Presset på med silikon mellom mdf platen og plastikken 9. Trakk ledninger ut gjennom døren 10. Satt på dekselet (tidliger søppelbøtta) som nå det var hull i. 11. Skrudde fast et gitter utenpå alt for å beskytte elementet DONE :D:D:D ble fornøyd da, og mekka alt sjøl (deilig følelse), men hehe om du finner en bedre og mer lettvint løsning, støtter jeg deg i den !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg