rullest0l Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg noe lignende denne i Sverige: http://www.extreme-carz.com/nissan-356.htm Noen som vet hva prisen vil bli etter import til Norge? Sånn ca! Hva med forsikring? Jeg har aldri forsikret en bil før, så hva vil det da circa komme på? Takker så mye for raskt svar!;) Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ring ett firma som driver med import til norge i norge og si at du har funnet bilen du vil ha.. Mot noen kr i betaling så fikser de sikkert bil til deg.. Japanauto solgte en lignede en for 720000kr.. (ferdig på norske skilt) Forsikring tør jeg ikke tenke på.. er ikke billig og forsikre en bil med 280Hk. 2.7 liters motor, 1600kg til en nette sum av 720000kr, det kan jeg love deg. i tileggg er du 19år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 men den der kan du vel ta løpefart å glemme å få registrert...er vel et godt stykke fra original.. om det hadde hjulpet om den var det i det hele tatt.. Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 http://www.extreme-carz.com/nissan-354.htm Den er orginal og DYR... Den hadde jeg kjøpt tvert hadde jeg hatt penger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 ca 850.000 ferdig registrert... Men spørsmålet som det alltid er 1000 meninger på, er om du får registrert den i norge i det hele tatt, og du må ihvertfall ikke finne på å kjøpe den før du finner ut om noen i norge er villige til å forsikre den :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Får registert R34 i norge, og så vidt jeg vet er det ikke på utaks eller motorhistorisk, pga av kvota på det type godkjenniing er oppbrukt for skyline.. Forsikring er spennede.. If forsikrer, men de spesifiserer IKKE GT-R i online kakluatoren sin :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Forsikring er spennede.. If forsikrer, men de spesifiserer IKKE GT-R i online kakluatoren sin :puke: Tror nok jeg hadde lagt meg på røret og fått spesifisert GT-R i polisa ganske fort jeg :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 slingshot.no Need4speed.no japanimport.no Japanauto.no Vet hvertfall at de tre første ferdigregger bilen for deg. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Forsikring på skyline er ikke så ille, men vil tro at om du er 19 år så er vel 300-500 000 i lån litt for mye? Uansett, ta konktakt med f.eks Need4speed.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Greit å ha drømmer, men å håpe på denne bilen hvertfall på 4-5 år vil jeg se på som naivitet. Prøver ikke å ta fra deg drømmen, men som 19åring med 20% bonus er det inget selskap som i det hele tatt vil vurdere saken din. Desverre Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 slingshot.noNeed4speed.no japanimport.no Japanauto.no Vet hvertfall at de tre første ferdigregger bilen for deg. Jeg vet i alle fall at den siste gjør det og.. på vilken grunn lag er usikkert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Sjekk opp at du får full kasko og til en fornuftig pris. "Artige"-biler er ekstremt vanskelig å få full kasko på så lenge du ikke er nærmere 30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Dette liker jeg litt, vi har noe å lære av svenskene (Og MANGE andre land): Pris: 240.000 SEK (ink registrering) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg