andre3000 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 noen har inne som har peiling på hvor mange bar turboen lader på en golf 4 gti?? noen som har noe erfaring med awesome gti stor uk? tenkte og bestille noen deler derfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 noen har inne som har peiling på hvor mange bar turboen lader på en golf 4 gti?? noen som har noe erfaring med awesome gti stor uk? tenkte og bestille noen deler derfra? Orginalt er vel 0,5 - 0,6 bar om jeg ikke tar helt feil. Chippet ligger på ca. 1,2 bar. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 noen som har noe erfaring med awesome gti stor uk? tenkte og bestille noen deler derfra? Meget god erfaring, ikkeno å lure på. De leverer å ordner alt som avtalt! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 takker for gode svar, noen som vet om det er vanskelig og trekke ledninger fra dashbord og ut i motor rommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 takker for gode svar, noen som vet om det er vanskelig og trekke ledninger fra dashbord og ut i motor rommet? Nei, det er ikke det. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 noen tips om hva jeg må ta bort, skru bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 noen tips om hva jeg må ta bort, skru bort? Om jeg ikke husker helt feil så behøver du bare skru bort den plata som er ned ved pedalene. Da kan du bare strekke slange/ledning fra a-stolpe og ned til resten av ledningsnettet som går ut til motor. Veldig lett når du først ser det. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg