acoupe Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hei, Skal ha meg frontsett nå, og som alltid er det pengene står på. Jeg har hatt alpine type R komp sett før, og syntes lyden var veldig fin, mener det var 5, 1/4". Men er det veldig stor forskjell på type X og R serien? Jeg er ikke ute etter mye bass og dundrende lyd, men noe rent og klart som gir litt bass, men først og fremst pen lyd. Har uansett en 10" sub jeg kan bruke for å få det lille ekstra. Har hørt at type X spiller bra, men de koster jo en del mer enn type R serien, og lurer på om det er verdt pengene i mellom ? takker for svar :) mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 det er nok verd pengene ja,type r er en "bråke" høytaler i forhold..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 okey, har også kikket litt på infinity kappa perfect, er disse noe bra i forhold til alpine type X ? får disse to høytalerne til ca samme pris! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 okey, har også kikket litt på infinity kappa perfect, er disse noe bra i forhold til alpine type X ? får disse to høytalerne til ca samme pris! enste måten å finne ut hva du vil ha,er å høre på to biler med disse høytalerne... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 enste måten å finne ut hva du vil ha,er å høre på to biler med disse høytalerne... okey, men må vel være noen noen her som kan dele sin personlige mening ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg