Volvo_Roger Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Har hatt bilen til lakkering og da tok jeg blinklyset av ,det på skjermen.Nær jeg fikk bilen tilbake var ledingen falt inn i skjermen Noen som her noen tips til hvordan og få den ut igjen ,Har forsøkt og fiske den fram uten hell, ta av innerskjermen men det er jo også døfødt og torpedoplaten under vinduet også Er desperat etter hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hva med å ta av skjermen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Du får vell bare fortsette å fiske. Har skjedd meg og flere ganger dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Har endelig fått den ut ved hjelp av fisking som etter en stund gå napp Det er ingen hjelp i og ta av skjermen for den ligger i ett rom til innenfor skjermen igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg