Volvop0wer Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 4 stk M-råder stått i b230 bud, og en ny 3 lags ståltopp-pakning 1.2 mm.(96mm borring) Nypris:1700,- bud. Feil mm på topp pakningen var oppgitt, den er 1.2 mm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 m-råder i 230???? Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvop0wer Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 De har sto i motoren når jeg kjøpte den, har gått over til stp. Det er muligens en b23a blokk når jeg tenker meg om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 ja hvorfor ikke... var nå mahle stempler orginalt i min 230f som jeg bygde om til ft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 ja hvorfor ikke... var nå mahle stempler orginalt i min 230f som jeg bygde om til ft Ehm..... jaaa... og???? Det finnes vel strengt tatt ingen rødblokk som ikke har mahle stempler fra fabrikken! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg