opelroger Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Noen som har hatt samme problem takker jeg for hjelp!! 2.2innsprut motor med smidd alt,t4 turbo osv.. Problemet er att de orginale dysene øser ut bensin,kan ikke finne ut helt hva det er!! Bensintrykk og alt skulle være bra,bare renner av pluggene når jeg tar de ut!! Er det noen som har noen ideer? sensorer,styreenheter??? Takker for hjelp!! :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 har du hatt start på den før med turbo og de dysene eller? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Ikke det du spør om, men originale dyser på 2.2 turbo blir vel altfor smått. Bør gå opp i 315 som http://www.jma.no selger? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelroger Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jada,bilen startet og gikk med de dysene,vet de er små.. Men nå leverer de så pluggene blir helt søkk våte:( Hva skjer a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelroger Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 JOda,har gått med de dysene før!! Det som er rart er att han gikk før,og nå drukner den helt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelroger Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Yes,fant det ut!! Skiftet styreenhet og alt virker.. Sånn til de som lurte,sitter det elektromotive tilleggsinnsprut på den oxo da:) Takker for svar jeg fikk såfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg