andeby Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Litt feil farge spørr du meg, men det er en smakssak. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hmm kjøpte du den bilen i ski? mener å huske det var en sånn bil tilsalgs for en stund siden. skibil eller noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalala99 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Nope kjøpte den av en fyr fra sarpsborg eller fredrikstad husker ikke helt hvor han var fra... Men det går en lik bil i ski bare at den har vinge og mindre motor. :) Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Nope kjøpte den av en fyr fra sarpsborg eller fredrikstad husker ikke helt hvor han var fra... Men det går en lik bil i ski bare at den har vinge og mindre motor. :) Fredrikstad, siden skilta er derifra :) (Gjetter jeg da :)) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Sommerdekk eller store vinterhjul? Hvis det er sommerdekk var det jo ikke så rart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Litt feil farge spørr du meg, men det er en smakssak. Skal jeg ha meg M3 e36 skal den ha den gulfargen, bare så det er sagt. Så der er jeg HELT uenig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Den gulfargen er helt konge på E36! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ja den fargen var jo kuul i 14 dager etter bilen var ny...... Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hmm?Var nok ikke i lillehammer/øyer før sommerferien nei ;) hmm, ok.. var en anna gul e36 m3 da:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalala99 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Fredrikstad, siden skilta er derifra :) (Gjetter jeg da :)) Hehe han jeg kjøpte den av kjøpte den fra fredrikstad ;) Han jeg kjøpte den av bodde en eller annen mindre plass... Aner ikke hvor da jeg aldri var der :) Og boxer hadde vinterdekk på ;) Men er fortsatt å skummelt å gi for mye gass på glatt føre :) Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg