codegen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 off topic... matador, slett innboks.. ;) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Endelig kvitt turbo lyden :) holdte på i hele går kveld og fikla med dette. men fant svaret etter å ha fulgt deres tips, løsnet på alt som var og tok et skritt av gangen. begynte forran med strøm kabelen ettersom den lå i nærheten av coilen. denne pakket jeg om og la den rundt, over på den andre siden og tilbake til batteriet, altså laaangt vekk fra coil og surr, dette var et bom skudd, det hjalp ikke. fulgte kabelen lengre bak, fant noen kabler til tanken men de langt vekk så jeg lot dette vere. men for å si det kort, la om alt av kabler bak ved bass kassa slik at alt blei separert og da forsvant det, så jeg regner med at det var strøm og signaler som var problemet. det var godt å få fiksa det, all turbolyd og knitring forsvant, og lyden blei bedre også. jeg må nesten få takke alle sammen her inne som tok seg tid til å hjelpe meg med gode råd og veiledninger, det var kjempe snillt av dere. nok en gang Tusen tusen takk :) planen utover er å bygge om hele bagasjen, skal bruke mye plexi, neon og glassfiber :) basskassa forvinner og forsterkere skal bygges ned. skal gå til innkjøp av noen nye og finere basser, vifter og div, tror det blir bra til slutt jeg :) Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg