tofter Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19373348/ Noen som har efaring med denne? Kvalitet/Lyd osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 God forsterker til prisen, men ikke la deg lure av førpris, for jeg har aldri sett denne bli solgt for mer enn 2999,-. Men selv til den prisen så er dette en fin forsterker. Alternativer: Soundstream LW5.830 til kr 3995,- Fusion EN-AM10005 til kr 3399,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Veilpris hos Importør er en ting tilbud noe annet . Men det burde vel du vite Pål . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Alternativer: Soundstream LW5.830 til kr 3995,- Fusion EN-AM10005 til kr 3399,- Jævlig bra spesifikasjoner på 4 av kanalene på Fusionforstekeren Earthquake, hehe ;) "RMS power: 500 Watts RMS x 4 + 130 Watts x 1 @ 4 Ohms" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19373348/ Noen som har efaring med denne? Kvalitet/Lyd osv? Hvis du leter litt er det en som spurte om det samme for ikke så lenge siden. konklusjonen var vel at de fleste som hadde forgjengeren var godt fornøyd (testvinner i lyd og bilde forresten, selv om det er leenge siden)og etterkommeren er vel bedre.. Godt kjøp til prisen, men noen begrensninger må man jo regne med til 3k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Helt ok forsterker, men subutgangen driver ikke noe spesielt. Skal bruke min på midbass + frontsett, men må nok kjøpe en egen til sub. Men den spiller pent synes jeg, det skal den ha. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Okei takk :) Tror jeg trenger en med mer guffe på Sub utgangen da.. trenger foressten ikke 5 kanals amp heller :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Helt ok forsterker, men subutgangen driver ikke noe spesielt.Skal bruke min på midbass + frontsett, men må nok kjøpe en egen til sub. Men den spiller pent synes jeg, det skal den ha. Hvilken sub brukte du ? Jeg brukte selv to 12" acousto-pro(eltek) og det fungerte utmerket. Men som sagt, man må velge bass med omhu mtp følsomhet osv, det er ikke noen monsterforsterker dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg