Qstein Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hei, Noen som har mulighet til å låne bort noen orginal fjører? Gjerne på sørlandet... Kan også kjøpe for en billig penge. Kjører kun senke fjører og regner med det ikke går igjennom så lenge den hopper utav sporet... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hei,Noen som har mulighet til å låne bort noen orginal fjører? Gjerne på sørlandet... Kan også kjøpe for en billig penge. Kjører kun senke fjører og regner med det ikke går igjennom så lenge den hopper utav sporet... :) Jeg har orginal fjører du kan få låne og senkefjører du kan få kjøpe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jeg har org. fjærer og demper du kan låne.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Har også originale fjøre som kan selges for ei billig penge.. har et lite utvalg her nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hopper utav sporet..? Høres trygt ut.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Pris? Hopper utav sporet..?Høres trygt ut.. :) hehe ja, når man jekker opp bilen detter fjørene utav posisjon... org dempere og senk fjører Vet dere om noen som har en delebil her på forumet? eller en delemotor? Trenger litt stash til motoren for å få den tipp topp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Ah, oki. :) Vil forøvrig anbefale deg å kjøpe kortere sportsdempere, både pga at det er tryggere, men også det at orgdempere med senkefjærer ikke er spesielt behagelig.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hvilken motor, Qstein? Kan være jeg plutselig har deler til deg... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Marvil: ja, men mye koster det da? hehe... fattig ja! :P bjirn: er en diesel. men det jeg trenger er den dingsen servo pumpa sitter i, og stramme mekanismen... Er vel noe forskjell tenker jeg fra andre motorer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 opp, trenger noe snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg