sInnzYk Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 4x100 et 35 ( tror jeg ) Felgene er som nye, kom med bud :) bilder kan ses på felgimport.no Selges for 4500,- Ikke vits i å komme med skambud, har ingen trang for å selge, så da beholder jeg dem selv ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toasted Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 hei - selges dekk med, evt slitt ? - Ca pris du kunne tenkt dei ? - sender du :) ? er vel sånn dem ser ut Siter Leter etter felger til bilen min, 4x100 17" kom med forslag (helst Oz racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 den på bildet er 5x100... Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 men er 4x100 er de felgene der kom med bud, kan jo prøve å få sendt, men kjøper betaler frakt Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 ingen som vil ha pene felger? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 kom med en prisantydning da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 kom med en prisantydning da... ikke under 3000 lapper, har ikke fått sjekka ny prisen på felgene enda følger ikke med dekk Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 ikke under 3000 lapper, har ikke fått sjekka ny prisen på felgene enda følger ikke med dekk IKKE selg de for under 3000kr. Hvis det er som nye, og fine. Så hadde ikke jeg latt de gå for under 4500kr. Hadde kjøpt de jeg, hvis jeg ikke hadde hatt sånne fra før:) De koster 2200kr nye, pr. felg. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Okay,tar de for 3000,- jeg om de er fine som du sier, må sjekke om ET passer for meg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 IKKE selg de for under 3000kr. Hvis det er som nye, og fine. Så hadde ikke jeg latt de gå for under 4500kr. Hadde kjøpt de jeg, hvis jeg ikke hadde hatt sånne fra før:) De koster 2200kr nye, pr. felg. såpass ja, jeg ante ik hvor mye nyprisen var, da setter jeg dem til 4500, og det blir jo ca halv pris fra ny pris, så det kan ikke være en dårlig pris Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Okay,tar de for 3000,- jeg om de er fine som du sier, må sjekke om ET passer for meg også... har justert opp prisen, ante ikke hvor mye nyprisen var på disse Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Du har ikke kvittering med andre ord...hehe,da er jeg ikke interressert uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Du har ikke kvittering med andre ord...hehe,da er jeg ikke interressert uansett. nei, de fulgte med golfen jeg har nå. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Kvitteringa har ikke du bruk for uansett Astra-Driver.. Bare kjøp de du, godt kjøp til 4500 dette, og de passer rett på bilen din uten problemer. En kompis hadde disse, med samme innpress, på sin Astra for et par år siden. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Du har ikke kvittering med andre ord...hehe,da er jeg ikke interressert uansett. Hva faen skal du med kvittering? 4500kr for disse er fin pris for fete felger som ikke alle har.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg