fred_stian Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Som topic sier, hvem stabstag skal jeg kjøpe til golfen min?Gidder ikke koste på den all verden akkurat, så stabstag til mange tusen er bare tull.... :) Er jom bare dritt her som på andre ting? Hvordan festes de forskjellige, vil helst slippe å bore hull i karosseriet, er det mulig å slippe unna det eller er det et must? Vil jeg merke stor forskjell med og uten? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Regner med det er fjærbeinsstag du mener? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 doh! :P ja... :) fra dempertårn til dempertårn... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Har ett splitter nytt fjærbenstag liggende. Aldri montert. Skulle ha det på golfen min men nå er den solgt så.. Er et amerikansk merke. kjøpt på et gruppekjøp her. kan få det for 500kr.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 ellers så har raceland.no billige stabstag i alu. må nok regne med å borre hull til de fleste typer stabstag. om de festes kun i demperen, vil de ikke stive opp så mye og noe av vitsen forsvinner.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Her er det klaging på dialekt daglig - å så tillates det at østlendinger skriver "Hvem øvre stag til 1.3" ???? Det heter hvilket stag - ikke hvem stag . Hvem er snakk om personer. Blir provisert.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Her er det klaging på dialekt daglig - å så tillates det at østlendinger skriver "Hvem øvre stag til 1.3" ???? Det heter hvilket stag - ikke hvem stag . Hvem er snakk om personer. Blir provisert.... jaja.. måtte bare :) hehe uansett. enig med du! heter ikke hvem i den formen der! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Sånn, nå har jeg redigert topic. Som nevnt så heter det hvilket og ikke hvem. Det heter også fjærbenstag/tårnstag og ikke stabstag.Stabstag er forkortelse for stabilisatorstag, noe som oftest ligger under bilen og har med motvirkning av krengning i svinger. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Da må jeg virkelig beklage, er helt rå på å skrive feil når det kommer til hvem/hvilke(t). Skriver som regel riktig på resten av det norske språk og holder meg unna sms forkortelser o.l. Og det med stab stag/fjærbeinsstag/tårnstag så må jeg beklage igjen, er ikke no verdens mester på motor/deler, har sett det har stått flere steder i webshopper o.l. at det står under stabstag så... :) Golfy: Skal tenke litt på det, kommer tilbake til deg senere evt. Takker for svar jeg har fått... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 men til hvilken nytte gjør et tårnstag på en 1,3liter? 50hk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 hjelper jo en del da vettu:p får større fart i svingene.. slipper og slippe gassen hele tia :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Skal du absolutt ha, kjøp deg et fra Eibach på ebay.de, de blir ikke laget nye lenger. Supersport skal være ganske dårlig, og blir sammenlignet med spagetti...... Bruke penger på en 1,3L er i mine øyne bortkastet. Spar pengene til et prosjekt med mer effekt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 hehe helt enig.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg