Mariius Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Utrolig fet bil, burde ikke være noe problem og få solgt ! Lykke til med salget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 ....men hvem er dama? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Er det denne som har/har hatt Melhus Gatebilklubb-stickers? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Er det denne som har/har hatt Melhus Gatebilklubb-stickers? Nei det er nokk ikke det. Er med i Galuldal gatebil jeg.:P Den på i melhus gatebil er en 2.0. bensin. som er senka med felger det:P GAULDALGATEBIL.NO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 ....men hvem er dama? Det er en venninne av hanj som tok bildene.. pen?:D hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Det er den RÅESTE A4'en jeg har sett!!! den var deilligere enn dama og:P hihi:D Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 fått solgt a petter? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Lili: Ja var veldig pen, hehe.. sorry OT men måtte spørre ! Send meg gjerne msn hennes på PM :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 fått solgt a petter? Har ikke lagt den ut på nette enno.. men det er ett par intriserte, men man har ikke solgt før pengan e i handa:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Har ikke lagt den ut på nette enno.. men det er ett par intriserte, men man har ikke solgt før pengan e i handa:D jau sant det rå bil da Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Må bare få si tusen takk for all positivt som blir sagt om bilen min her.. :D Godt å høre at d var verd strevet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ja, evig feit bil ! Men nå er den så og si solgt til meg! :) Venter bare på at han skal få tatt full service på den og få lakket opp igjen fronten. Så gleder meg til å hente den !! Får forhåpentligvis hente den ikke komende helg, men neste! Gleder meg som en liten unge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 hva slags spec. har bilen? modell osv. Røper du prisen også eller? :) Lykke til, herlig bil hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 "Det er en 2002 modell. 1.9 TDI. Nylakkert. 20" på sommer & 18" på vinter. FK justerbart. S-line front. Xenon. Rieger sideskjørt og bakfanger. Tonede ruter rundt om. chippet. Ny eksos. Mørke baklykter. " Sto på forrige side :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 "Det er en 2002 modell. 1.9 TDI. Nylakkert. 20" på sommer & 18" på vinter. FK justerbart. S-line front. Xenon. Rieger sideskjørt og bakfanger. Tonede ruter rundt om. chippet. Ny eksos. Mørke baklykter. " Sto på forrige side :P yeah, scrollet vist over den :p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg