Torodd Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Var ikke lenge jeg hadde denne bilen... er det noe håp for den eller tror dere den blir vrak?? hadde heldigvis kasko... men får ikke vite noe føre neste uke da en takstmann skal se på skadene... (litt dårlige bilder tatt med moben) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 tror ikke den blir vraka, det var jo ikke så ille skader. flaks at du hadde kasko da Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 den blir nok vrak jo.. men er jo ikke værre og kjøpe den ut igjen og få en "bekjent" til og ta det svart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 vil tro at du bare burde begynne og se deg om etter ny bil... trodde ikke min bil var så ille heller. men blir fort dyrt det dær. Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riefarn Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Den der ser da ikke altfor ille ut... om den ikke er rammeskakk da... traff den rett i siden er det godt mulig den ikke er det .. Min så værre ut når jeg rulla med den i vinter, og den står da på alle 4 hjula igjen nå! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Vil tro den blir vrak ja..dessverre. Utslag av litt sladding på isen det her eller? hehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 syns den ser ut til å være rammeskjev. ved bakdøra Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Vil tro den blir vrak ja..dessverre. Utslag av litt sladding på isen det her eller? hehe kom kjørene ut av en svak sving i ca 60kmt og så kom bakenden... helt umulig og få rette bilen opp. flaks at det ikke kom biler i mot. Tror ikke jeg hadde rare farten når jeg gikk i fjellet/grøfta. kanalen har også fått seg en liten smell... Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Den der blir nok vraket ja. De skadene der er dyre å utbedre på verksted. Fronten er ikke det verste, er verre med siden der. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hadde det vært en dyrere bil med tilsvarende skade hadde det nok blitt fikset. Det er ikke allverdens med skade, hvis vi ser bortfra at den er skjev (tak, ramme). Men taksten blir nok nærmere 70-80k med de fine blodprisene vi har her i Norge. Og da vil jeg tippe det er mer enn hva bilen din er verdt, så den er nok tapt. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 take er like fint vis jeg sikter på det og bilen går rett frem når jeg kjører den. Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 vil tro den blir vraket fordet om dn er rett i ramma. er dyre skader og rette ut. og bilen er vel ikke verdt så mye? du kan jo samenligne med min :P http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=145362 der kom takstn seg på 92tusn. se på det som en mulighet til og kjøpe ny bil du ;) Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 vil tro den blir vraket fordet om dn er rett i ramma. er dyre skader og rette ut. og bilen er vel ikke verdt så mye? du kan jo samenligne med min :P http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=145362 der kom takstn seg på 92tusn. se på det som en mulighet til og kjøpe ny bil du ;) siden jeg har vært uheldig så håper jeg den er vrak... er ikke helt sikker på om bilen er rett... døra står 2cm over taket og døra er nærmere kanalen på den ene siden enn på motsatt side.. vansklig og forklare, hehe :S (se bild 4 og 6.) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ser ut til at den blir vrak, tusenlappene ryker fryktelig fort når man ska begynne å reparere det der. Selv om skadene ikke er allverden. Fått takst nå da? Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 får taksten i morgen :) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg