Mr_Ford Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 håper virkelig noen kjører den ihjelkjørte skrotten din igjennom en turbo den gangen du stryker med så skal faen meg jeg være så jævla fjortiss at jeg ler av en død skapning som blir maltraktert inni en turbo! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 og dette var en ekte død mus?..... bare jeg som fant dette veldig lite morsomt eller? nei det var sikker kopi som var kjøpt på ebay..:???: Den gikk jævelig fort igjennom! Og det skjedde ingen skade på turboen?! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 nei det var sikker kopi som var kjøpt på ebay..:???: Den gikk jævelig fort igjennom! Og det skjedde ingen skade på turboen?! Haha, riktig :D Ja turboen var sulten på mus kan du si..! Bilen gikk fint etterpå, litt varierende ladetrykk, men det var sikkert pga. etterfølgende kremeringsprosess.. Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 og dette var en ekte død mus?..... bare jeg som fant dette veldig lite morsomt eller? Nei den var levende, så du ikke det??! :D Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 håper virkelig noen kjører den ihjelkjørte skrotten din igjennom en turbo den gangen du stryker med så skal faen meg jeg være så jævla fjortiss at jeg ler av en død skapning som blir maltraktert inni en turbo! hahaha..:ssip: :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 og dette var en ekte død mus?..... bare jeg som fant dette veldig lite morsomt eller? Du er ikke den eneste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 nei det var sikker kopi som var kjøpt på ebay..:???: Den gikk jævelig fort igjennom! Og det skjedde ingen skade på turboen?! så ut som om den "sjangla" litt da men.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Du er ikke den eneste. Det var en død mus gutta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det var en død mus gutta:) Var ikke noe jeg syntes var morsomt likevel. Smaken er som baken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Er det en ting som gjør meg skikkelig forbanna så er det sånt som dette!!!! Jævla tapere!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Og hva er så farlig med det? Den var jo dau uansett. Pingler som ikke tåler å se på sånt. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 god natt...jeg skal drømme om mus inatt Haha :D Jeg og.. Tog du an? Til dere som ikke syntes noe om detta, hvorfor kommentere?? Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Haha :D Jeg og.. Tog du an?Til dere som ikke syntes noe om detta, hvorfor kommentere?? Tenk deg om, MeSs: Hvorfor har vi forum? Jo, for å diskutere. Alles meninger har lov til å komme frem. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Tenk deg om, MeSs: Hvorfor har vi forum? Jo, for å diskutere. Alles meninger har lov til å komme frem. Det blir jo for dumt når di går til angrep personlig.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Det blir jo for dumt når di går til angrep personlig.. Helt enig, men det var ikke det jeg forsvarte. Du sa at de som ikke likte det klippe burde kommentere her(underforstått). Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg