golf gti Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Noen som kan hjelpe meg å anslå pris på denne bilen (skal selges): GTI 16 v 86 mod, ca 180"km, godkj i vognkort senket, en visker, 17" hjul. Bilen har 90 fangere, emblemfri grill, en visker, senket, 15"BBS gode piggfrie dekk, 16" sommerhjul, effektanlegg, G-60 bremser fremme, overhalt kasse, nye skiver lagre osv bak, + endel annet nytt av foringer, bremserør, bilen er orginal 16v, EU ok sept 06. Minimalt med rust, starter og går meget fint. MEN kløtsjen røyk. Lurer på hva jeg kan få for denne bilen???? Kan selges uten felger feks... Har fått bud på 16. Bør jeg selge, syntes det er billig. Noen innt??? Delebil, prosjekt osv. Ligger ute tilsalgs her på forumet. På forhånd takk for hjelp/forslag. Mvh Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 alternativet er å kjøpe clutchen og bytte den.. for å så prøve å få 20 for den.. tror jeg hadde tatt det Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf gti Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Har vært inne på tanken, men ikke jeg gidder å styre med å få byttet, har ikke noe sted å stå, samt at det går nok tid med til studiene for tiden.:( Fler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 De fleste vil vel trekke fra minst 5k pga clutchen, så 16k er vel grei pris det. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg