Abrekk Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Halla! Kjøpte meg denna bilen i mai for 15500 og tenkte jeg skulle lage meg en tråd siden det er litt småfiks igjen :) Litt Specs: 1991 mod 1.8 L Edit: monopointinnsprøytning ;) Senka 60-60 (jamex) Rulla 194.000 ca. Da jeg kjøpte den var det endel småting å gjøre, det meste er gjort men det gjenstår enna litt arbe... Nytt bilde: Bilder fra da jeg kjøpte den i mai: Det som er gjort er: -Byttet begge brekk vaiere. -PowerFilter -Olje + Oljefilter -Nytt batteri -Bytta div. deler Planer fremover: -Ny grill med færre riller. -Grillist Bare å komme med tips om hva jeg kan gjør for å få den fetere ;) Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Du har ikke forgasser, du har noe som kalles monopointinnsprøytning. Da det var sagt, så må jeg nesten si at det så ut som et stk. strøkent eksemplar av en Jetta:) Ny grill (med mindre riller), GTi eller muligens Golf 3 VR6-leppe, og noen felger med litt kant så er du nesten i mål. Klarglasslykter rundt hele er heller ikke til å forakte. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Oki, det visste jeg ikke ;) Ny grill er definitivt noe som står høyt på lista, men må nesten prioritere motor og sånt først. Men er nok ferdig før jul siden jeg får lappen om ca 1 mnd ;) Lurer litt på emblemfri grill med dobble runde lykter.. men får se... stress å ''bygge om''? Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Høres bra ut. Golf-lykter på Jetta kan bli pent, og ikke så mange som har det. Og ikke stress å bygge om, nei. Må ha; lykter, grill, nedre grillist (stygt uten) og frontstol. Bytter det fort på 20 minutter. Er ikke en vanskelig operasjon for å si det sånn. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Nop blir nok gjort snart.. men livet som fattig skole-elev ekke greit når man har bil ^^ Ska prøve meg på teorien igjen idag også :S Edit:Sto med 7 feil:D Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 ikke sett på golf lykter da gitt... Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Da tror jeg bilen er ca klar for veien. Men da jeg fylte på olje fikk jeg fylt på litt over det øverste merke på peilepinnen, bare et par MM, er det farlig for motoren når det er så lite for mye? Er det noen som har en sikringsboks til jetta 91 mod som er i fin stand å selge? Der hvor sikringa til varmeapparatet er det dårlig kontakt(litt svidd) Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hei. Kan bli fin den bilen din. Har faktisk tro på at det kan bli fint med golf-lykter! Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Men da jeg fylte på olje fikk jeg fylt på litt over det øverste merke på peilepinnen, bare et par MM, er det farlig for motoren når det er så lite for mye? Nei. Så lenge du ikke fyller mer enn det, så gjør det ikke no. Har selv fylt for mye, og aldri opplevd noen problemer med det. Har faktisk hendt at jeg har fylt ½cm for mye. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Okki, det jeg trodde :) Fikk lappen på fredag, fyy Fn så digg :D Har ikke gjort så mye med bilen, lappen er dyrt... Har ordna meg cd spiller, 12'' basser, 500w forsterker osv da.. spiller ålreit :) Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Grattis med lappen da!!:driving Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Takk :) Men nå er bilen desverrre herpa, kræsja i et kryss og fronten/ramma peker mistenkelig mot høyre :P Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 huff det var ikke bra gitt., skal du fikse den da? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Nei, siden den er rammeskeiv blir den nok solgt i deler for å finansiere deler til nytt prosjekt ;) Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hvor mye skal du ha for g60 bredderne å skjørta vis du skal selge de? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg