rioi Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Har et par Boss høyttalere liggende. Var med ei billigpakke jeg kjøpte på bilradiospes.no en gang. Nå skal jeg sette disse i firmabilen, men trenger litt forklaring. På høytalerene er det 4 tilkoblinger.. holder det ikke med 2?:hvaskjera det er 2 på hver side av høytalerne. Kan noen forklare hvor dette skal kobles? Har sikkert noe med diskant og mellomtone å gjøre:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baleni Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 eller det er dobbel spole på de..vet bare at det hjelper, men ikke vorfor..har bare det på noen pioneer høytalere jeg har.. Siter NÅ; Honda Accord 94 2.0L is x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor) x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 vis det er sån jeg tror du mener så er det bare at det er to forskjellige koblinger på vær "pluss og minus". slik at du bare trenger å koble på en av hver. for de to koblingene går vell sammen i en? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Har sånn på den aktive subben jeg har i stua... og der er bare den ene kobla til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Høres ut som høytalerne er dobbeltspolet, i så tilfelle er det pluss og minus på hver side. Det er for å kunne koble 1 høytaler på 2 utganger på en forsterker... Eller i ditt tilfelle 2 høytalere på 4 utganger. For å koble høytalerne på 2 utganger er det bare å paralellkoble høytalerene (fra pluss til pluss og fra minus til minus og derfra til forsterkeren) Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg