FE3T Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Han mener garantert 2x4ohm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Er denne bedre til mitt bruk da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315424 Eller burde jeg heller rett og slett gå til innkjøp av en monoblokk? Forslag og linker er velkomne ;) Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Jeg gikk heller till innkjøp av en monoblokk på 2000watt (stabil på 1 ohm), det burde vel holde? Nå mangler jeg bare tips om hvordan jeg skal koble subbene (2/8 ohm) til forsterkeren :P Forsterkeren har 2 utganger og subbene er dobbelspolet. Noen forslag i forhold til dette med ohm som jeg ikke har peiling på? :P siden subbene er oppgitt til 2/8 ohm kan jeg koble de til 1 ohm på forsterkeren da? Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 hmm... hva kjører du Duplex? ser du er Bodøværing du også!! har du 2 utganger på en forsterker er det ikke en monoblokk.!! hva heter forsterkeren du har kjøpt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Joda det er en monoblokk (Magnat Rock 1000) :P Står med stor skrift :) Kjører Honda civic 95 mod :) Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 hmmm....farge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Blå metallic Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 hmm...kan ikke huske og ha sett den!! noe spesielt over bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Neida, ser helt normal ut :) Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Jeg gikk heller till innkjøp av en monoblokk på 2000watt (stabil på 1 ohm), det burde vel holde?Nå mangler jeg bare tips om hvordan jeg skal koble subbene (2/8 ohm) til forsterkeren :P Forsterkeren har 2 utganger og subbene er dobbelspolet. Noen forslag i forhold til dette med ohm som jeg ikke har peiling på? :P siden subbene er oppgitt til 2/8 ohm kan jeg koble de til 1 ohm på forsterkeren da? Men har noen noe forslag? Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 hmm... hva kjører du Duplex? ser du er Bodøværing du også!! har du 2 utganger på en forsterker er det ikke en monoblokk.!! hva heter forsterkeren du har kjøpt ? en mono blokk kan kan 2 utganger! har det på min dynabel amp, selv om det er 2 utganger betyr ikke at dem er stereo men som i min er dem parallel koblet så beggge utgangene er den samme utgangen bare splittet! Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 du tar og parallell kobler spolene slik at du har 2 ohm på hver sub, så parallell kobler du subbene sammen slik at du har 1 ohm. Så tar du en leding fra + fra den 1. utgangen og til - på den 2. utgangen på forsterkeren. Så tar du + ledingen fra subbene på + på den 2. utgangen og - ledingen fra subbene på - på den 1. utgangen. Da skal du ha 1000W effekt, og du bør da ha 500W på hver sub. :) Dette skal være riktig, men er ikke 100% sikker, er fortsatt litt grønn på dette. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 du tar og parallell kobler spolene slik at du har 2 ohm på hver sub, så parallell kobler du subbene sammen slik at du har 1 ohm. Så tar du en leding fra + fra den 1. utgangen og til - på den 2. utgangen på forsterkeren. Så tar du + ledingen fra subbene på + på den 2. utgangen og - ledingen fra subbene på - på den 1. utgangen. Da skal du ha 1000W effekt, og du bør da ha 500W på hver sub. :) Dette skal være riktig, men er ikke 100% sikker, er fortsatt litt grønn på dette. ;) Okei, skal prøve dette :) Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg