Gå til innhold

Lykter, felger, senk og div. på Golf 2!

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

Heisann. Lurte på om noen kunne ta seg bryet med å modde litt på min "nye" Golf 2. Er kun småtteri, så skal vel ikke ta så lang tid for en som har litt peiling.

 

Liste over hva som skal gjøres

 

-Andre felger (ca 9x14")

-Mye senk (rundt 80-90mm)

-Panser-BH

-Sote hovedlykter + soting av de indre lyktene eller eventuelt gule lykter innerst

-Skistativ

 

Bilen alt skal på:

s4300217ku5.jpg

 

Bilder av felgene:

th3_vw-polo.jpg

 

schmidt-th-15-gr.jpg

 

th3_vw-golf-1.jpg

 

Bilder av panser-BH'en:

mk2.jpg

 

Kan sikkert fint brukes om man speilvender det:

mk2_1.jpg

 

cult-classic.com_see2006_004.jpg

 

cult-classic.com_see2006_015.jpg

 

Dette kan også sikkert fint brukes om man speilvender det:

cult-classic.com_see2006_158.jpg

 

Eventuelt om noen kan lage panser-BH på frihånd/brushe om ikke bildene kan brukes til noe fornuftig:)

 

Hmm, Golf med både panser-BH og riktige felger (håper det går greit for eieren at jeg låner bildene).

SchmidtTH-line3.jpg

 

SchmidtTH-line.jpg

 

Bilder av skistativ:

roofrack.gif

 

roofrack.jpg

 

200roofrack.jpg

 

Skistativ skal vel også gå ann og lage på frihånd/brushe for den litt drevne Photoshopper, om bildene blir vonde å bruke. Ikke lett å finne bilder av dette på nett.

 

Frontlyktene skal sotes (passe mørkt, ikke overdrevent), og de indre lyktene i grillen skal også være sotet eller gule. Prøv gjerne med begge deler, da jeg er mest keen på gule lykter innerst. Og mye senking som sagt;)

 

Om bildet av bilen min ikke kan brukes til noe fornuftig noe, så kan jeg alltids knipse noen nye noen, men tror både vinkel og størrelse skal duge.

 

Triks og miks, speilvend, bøy og tøy i alle retninger. Jeg blir uansett fornøyd om jeg får sett alle punktene som overnevnt på et bilde av min bil:)

 

Mvh

 

Mads Kristian

 

Edit: La til et nytt bilde av felgene.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja. Fikk jeg ihvertfall et lite inntrykk om hvordan noe av det kan bli. Takk skal du ha:)

 

Noen flere forslag? Og gjerne med alle punktene jeg har nevnt, selv om skistativ visstnok er "harry".

 

En halvspist Stratos og en ferdigtygd tyggis i premie for den som tar seg bryet:thumb

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Takk skal du ha! Der fikk jeg et enda bedre inntrykk av hvordan det kan bli:)

 

Kunne ikke fått fikset så de indre lyktene blir gule?

 

Og hvis noen gidder å fikse skistativ så hadde det blitt satt pris på.

 

Bare sleng ut flere forslag den som gidder:)

 

Skal du ha skistativ skal du faen meg ha ski oppå der og! Hehe. Gjerne samme årsmodell som bilen...

Jepp, det jeg tenkte på. Har noen gamle slalomski liggendes:) Eventuelt et gammelt snowboard eller surfebrett/vannski. Får se hva jeg får skaffet.

 

skistativ er sleeper:P

:thumb

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår