mjepson Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Ja regner alltid med at man må betale 25% moms og muligens en hundrings eller to til posten hvis det blir sendt igjennom dem. Uansett mye billigere. Men er ikke sikker på speilene ennå, synes de passer best der de hører hjemme... på s3 Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Da har jeg endelig fått bilen og kjørt med prøveskilter idag! Så kommer et par spørsmål. Kanskje noen vet dette: 1. Når man har A/C på i bilen, så er det en Econ knapp for å skru av dette. Jeg har hørt at A/C tar hestekrefter fra motoren. Vil det si at når jeg kjører uten Econ så har jeg ikke 140 hk? 2. I tyskland så er ikke nærlys på automatisk når bilen startes. Er det mulig å stille på dette slik at nærlys blir tent ved '0' stilling ? Hei. Jeg lurte på om du fått fiksa det med lyset?? Dersom det er bryteren du må bytte, så anbefaler jeg at du sjekker lysbryteren på ebay.de....Her kan du få dem for under halveprisen.. Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Nei jeg har ikke fikset lyset, og har egentlig funnet ut at det er lite vits så fort man blir vant med å skru på lyset når man setter seg i bilen. Uansett så må man jo skru lysbryteren for å få instrumentlys på norske biler, så jeg synes det er helt greit å skru på lyset... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Da var endelig bilen senket med Eibach fjærene på s-line demperene som stod på bilen. Bilen sitter utrolig bra på veien nå, og føles veldig sportslig og ikke ukomfortabel. Brukte en del tid på å få demperen ut av demperfoten, men etter ca 4 timer med pønsking så gikk det med et par fjærklemmer, en bjelke og en jekk :) Mer bilder ligger på førstesiden Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Var det fremme eller bak du sleit med å få av? Ser meget bra ut med senken, mangler bare en anonym vinge bakpå den rompa syns jeg. Denne: Eller denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Det var fremme som var tøft å få av, siden man måtte presse demperen opp og ut av foten den står i. Bak var kun 1 bolt for å senke bærearmen fra demperen og rett inn med ny fjær siden den er seperat fra demperen. Er ikke fan av takvinger/spoilere men takk for tipset :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Åja ja forstår hva du mener. Måtte bruke en bjelke for å brekke ned bærebruen under, slik du kunne lirke ut dempergaffelen, stemmer. Og bak var det todelt? Hmm, stilig:D Hadde problemer med min bak jeg, men alt ordner seg. Hva blir det neste på agendaen for A3'en da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Ligge lavt :) (tog du an?) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Knipsa noen flere bilder idag Lurer på om jeg skal sette på 10mm spacere bak siden de stikker inn ca 1cm i forhold til fremme. Noen synspunkter? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Meget nice!! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Fikk tatt en liten snutt av 0-100. På lukka bane selvfølgelig :) ca 7 sekunder 9.5 originalt http://www.youtube.com/watch?v=8AJOSfYCMFA Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 den bilen din ble utrolig pen med de nye felgene og senk :) respekt!! (missunelig) :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 den bilen din ble utrolig pen med de nye felgene og senk :)respekt!! (missunelig) :titties: Takk :) kjekt å ikke være en av de missunelige for en gangs skyld Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Takk :) kjekt å ikke være en av de missunelige for en gangs skyld hehe.. ut fra de bildene du har tatt ville ikke jeg brydd meg med spacere! Ser helt konge ut, og du trenger ikke klistre dekket helt ut i hjulbuen. (fine bilder, forresten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Så dritbra ut.. hvor mye har du senket den? (mulig det står lenger opp, men fant ikke noe jeg:P) Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg