ArraKiss Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Mottok noen skjermbreddere jeg handlet på Autospar her forleden.. Har ikke kikket så mye på det men må jeg demontere deler av bakskjermen og den lille lista på siden før dette kan monteres? Gjelder en 91' Golf Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 trenger jafal ikke demontere bakskjermen... Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Trenger ikke demontere skjermer, men den lille lista som sitter på hver side bak må du ta av. Pass på å gjøre reint godt før du monterer disse listene. Jeg smørte på litt fett under også, for å unngå rust bak dem. Listene kan enkelt festes med popnagler fra undersiden, da det er hull til dette i falsen på skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hjertelig takk for forklaringer :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg