Laaars Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Hvordan fester man et universal-scoop i panseret? Skjærer man hull og trer det opp undenifra? Eller legger man det oppå og sparkler (eller no) så det blir jevne og fine kanter og det går i ett med panseret? Kan noen forklare? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada power Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Det kommer an på hvilket scoop det er... Kjøper du et scoop som ligner på Impreza, kan du lime og eventuelt sparkle. Andre kan du tre opp på den måten du sier. F.eks Cosworth. Og f.eks F50 scoop, skjærer man hull for å så tre det ned i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Det jeg tenkte på var et EVO scoop :) Vil EGENTLIG tro man kan lime det oppå, men er ikke 100% sikker... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada power Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Jeg snakket med TSI om dette scoopet. Han sa at det måtte kuttes hull i panseret for å så legge lim på panseret og scoopet, for å så legge det nedi. Anleggsflaten er større en selve hullet, så hullet blir dekket, hvis du skulle skjære litt skjevt.:o Du trenger egentlig ikke å sparkle rundt da, men hvis du skal skjule overgangen 100 %, så bør du gjøre det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Okey, så man stapper det liksom OPP i hullet? Ikke legger det oppå selve panseret? Jeg vil tro det må litt sparkling til da ja, hvis det blir litt ujevne kanter og sånn.... Da vet jeg det, takk! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg