tommyel Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hva er forskjellen på påfyllingsrøret på en GTI og en ikke GTI, er en forskjell der ifølge bøkene. Noen som har påfyllingsrør liggende til en 83 GTI? Kan betale på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg har nå bytta rør på alle bilene jeg har hatt og det eneste man får som repro står det at ikke er for biler med innsprøytingsmotor. Dette er bare tull. Ut fra de GTI'ene jeg har hogd opp gjennom årene så kan jeg ikke fatte eller begripe at det er noen forskjell på påfyllingsrørene. Det har i alle fall funka fremragende å bruke reprorør på mine biler i alle fall. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Da kan jeg altså bruke det jeg har på jobben til Golf 1, men IKKE GTI...?? Så heller ikke noen forskjell på bildene!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Da kan jeg altså bruke det jeg har på jobben til Golf 1, men IKKE GTI...?? Så heller ikke noen forskjell på bildene!? Jepp. Putt det inn og unngå vann, is og metallrestsvineri i tanken:puke: Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg