Gå til innhold

demontering av interiørdeksler

Ranger emnet


boof

Anbefalte innlegg

høres intresant ut... så du skal fortsette på ideen min ? :)

ser jævelig bra ut... hvordan fikk du ut speedometer og det... er det en vanskelig opperasjon ?

ble det holdt på plass med clips eller var det kunn å løsne skruene ?

 

ser veldig bra ut dette her altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for det:)

 

ja, det er værtfall det som er planen;)

etter du har fått skrudd av toppen på dash'n, sitter bare speedo'n fat med to klips. bare å løsne de to kontakene, de to klipsa, så løfter du hele huset rett opp..

finns ikke vanskelig i det hele tatt:)

 

hva det prosjektet med den kalkis'n din angår, tror jeg at jeg hopper over den biten:roll: hehe... men for all del, slå deg løs:P er liksom litt mer kostbart enn en kalkulator, så d tar jeg ikke sjansen på;)

-Christian-

 

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel en t5 tænke æ:volvopower: de skulle ha 15K SEK på jönköping bildemo da komplett med el-nett å kjøler, men sikkert pluss frakt.

e d nån andre inne på forumet her som vet av nån norske motora forresten, som ikke er så avskrekkende pris eller stand på?

-Christian-

 

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, å etter litt grovregning kom æ fram til ca 18K NOK, færdi inntolla da..

men som sgat, vil kansje egentli helst ha en norsk motor..eller har d ikke no for seg kansje? synes bare det virker lettere liksom, mindre stress..

-Christian-

 

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er vel d..men jeg skal bare ha motoren da..

de på merkeverkstedet sa at automaten min er den samme som står på t5'en.

 

var det mye jobb med tanke på det elektriske?

har fått høre så mye rart av andre folk, men skulle fått visst d konkret:)

fint om du har noen råd om hva jeg må gjøre/ikke må gjøre, og diverse tips & triks:)

-Christian-

 

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... har ikke skiftet sjøl enda så er dårlig med tips og triks enda.. en det jeg har hørt fra andre som har byttet..

 

om du har nyere enn 94 så skal det bare være og bytte hjerne og motor.. bruke det som er der fra før.. men vet ikke jeg..:S

jeg skal ihvertfall bytte alt elektriske som jeg får plukka fra t5 vraket.. med tanke på diagnoser å sånn senere..

 

 

han som jeg kjøpte motor av, sa han byttet på noen.. å da var det bare og skyve over og bytte hjerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, da håper æ at min går under den å bare switche hjernan da..min e en sein -94 den;)

men jeg har hørt at glt'en har 2 hjerner, mens t5'en har bare 1, å at de må loddes sammen til den ene t5'hjernen..

eller er d bare B.S.?

-Christian-

 

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår