Gå til innhold

demontering av interiørdeksler

Ranger emnet


boof

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest ReVolvolution

andreasb: Bruker den typen som er utstilt på bilde på side 2. Jeg kjøpte riktignok mine på svinesund på tv-boden, men dioder.no har den også.. Er kun 4 lyspærer i hele "klossen" til speedometer, turteller, temp, turbo, og bensin. Ellers er det småpærer til alt det andre av varselslys nede..

 

Tror det vil gå an å bytte til blå pærer i alt det andre ja, MEN med tanke på at det ligger grønn selvlysende plastik der, så vet jeg ikke.. skal prøve når jeg kommer så langt med prosjektbilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Er bare en pære der.. Mener at det er grønn film foran den, så du må nok demontere å fjerne filmen først. Hvis ikke det er film der, så vet jeg ikke.. Jeg har fortsatt grønt lys der, men dog blanke pærer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TØFT!!!!!!!!!!

 

har du no mer specs om dette, laffekake?

 

har dessverre ikke det... fant kun bilde på nett og mente det var jo genialt . kunne godt tenkt meg å satt hvit bakgrunn og blått lys.... hadde helle rikke vært en dum ide med rødt siden bilen min ikke er blå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte å demontere dashbordet i gårkvell.

etter å ha fått av toppstykket, var det bare å fjerne to kontakter, og to klips, så løfte ut instrumentet.

 

så det er ikke noen vanskeli å få det ut. så i dag skal jeg bestille blåe pærer, pluss ei til klokka.

 

tror ikke jeg orker å demontere selve instrumentet, for å evt fjerne filmen i klokka, men prøver heller ei sterk blå-pære:)

-Christian-

 

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår