*Morten* Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg har ett sett 17" O.Z felger som har blitt brennlakkert? før jeg fikk dem. steinsprut og andre udugelige ting har begynt å tære på felgene osv, og lurer på om noen vet om ett bra sted i oslo hvor de kan lakkere felgene på nytt, og hva det vil koste sånn ca. Og da jeg skiftet dekk idag. og tok av felgene satt det igjen en liten ring på bilen, dette skjedde på 3 av felgene men ikke den siste. Måtte plukke dem av for hånd og de satt ganske godt. er det bare å dunke disse inn igjen på felgene? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Jeg har ett sett 17" O.Z felger som har blitt brennlakkert? før jeg fikk dem. steinsprut og andre udugelige ting har begynt å tære på felgene osv, og lurer på om noen vet om ett bra sted i oslo hvor de kan lakkere felgene på nytt, og hva det vil koste sånn ca. Og da jeg skiftet dekk idag. og tok av felgene satt det igjen en liten ring på bilen, dette skjedde på 3 av felgene men ikke den siste. Måtte plukke dem av for hånd og de satt ganske godt. er det bare å dunke disse inn igjen på felgene? Takk. pulver lakkering er vell det grommeste for felger... hør med noen som driver men industri lakkering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 pulver lakkering er vell det grommeste for felger... hør med noen som driver men industri lakkering industrilakkerere har skjelden veldig godt utvalg av farger men kommer jo an på hvor kresen man er;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 De ringene banker du bare inn igjen.. Du kan bruke vanlig lakk og klarlakk.. Har gjort det på jobben, og det funket fint.. (Sparklet bare hakkene som var i felgene) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Morten* Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Takk for alle svarene! må vel få gjort noe med felgene før sommeren igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Eidsvoll Pulverlakk AS!!!!!! På råholt. 10 min ovenfor gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Jeg lakkerte felga mine.. *Pussa dem ned *sparkla *la på fyller *pussa det ned *la på nonsanding *inn i lakkboksen! 3 strøk maling og 2-3 med klarlakk Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Morten* Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Mye skulle du hatt for en sånn jobb da? sånn i fremtiden når jeg har penger :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Morten* Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Eidsvoll Pulverlakk AS!!!!!! På råholt. 10 min ovenfor gardermoen Har du noen ca priser da? for 4 stykk felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 var innom og hørte på noe 15'' turbofelger til volvo for litt siden, for hvit farge med klarlakk kom det på ca 350-400 pr felg, vil da si dette er veldig billig, men du må selvfølgelig pusse\slipe de selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 og det er pussinga som er viktig! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
access Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 går de an å kjøpe lakk og sont på mekk(billig)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Såklart det går ann og kjøpe lakk !! på mekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Om Mekk har skikkelig billakk går det an. Men spraybokser er ikke noe å satse på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 for og si det sånn, gjør enten slik som BAUER har gjort eller send de til pulverlakkering, da får du i hvertfall best resultat! Og det vil du vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg