Burny Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Får jeg spacere til dette? Har 4*100 og vurderer og kjøpe noen 4*108 felger. Har får jeg kjøpt spacere? Pris på dette? Trenger svar fort! :) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ingen som vet noe om dette går? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Dette er mulig å få tak i, har sett det opptil flere ganger. Koed.dk har egen spacerprodusent. Ring de. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 er ikke enklere å skaffe nav fra en audi 80,90 eller 100 da? de har ihvertfall 4*108, og vw og audi er jo rimelig like :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg