Sandvik bros. Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har et carbonpanser som er blitt veldig ripete og stygt så jeg tenkte at jeg kunne prøve å få tettet igjen ripene samt lakkere det i bilens farge. Men jeg ønsker tips til hva som trengs av utstyr og fremgangsmåte. Jeg regner med at jeg ikke kan lakke rett på carbon og må ha på noe stoff i mellom, stemmer ikke det? Og hva kan jeg bruke for å tette igjenn riper og hakk? Håper det er noen her inne som kan hjelpe meg med dette. Mvh. Roger Sandvik Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har et carbonpanser som er blitt veldig ripete og stygt så jeg tenkte at jeg kunne prøve å få tettet igjen ripene samt lakkere det i bilens farge.Men jeg ønsker tips til hva som trengs av utstyr og fremgangsmåte. Jeg regner med at jeg ikke kan lakke rett på carbon og må ha på noe stoff i mellom, stemmer ikke det? Og hva kan jeg bruke for å tette igjenn riper og hakk? Håper det er noen her inne som kan hjelpe meg med dette. Mvh. Roger Sandvik Jeg ville ha mattet det ned og lakkert det med 2-3 strøk klarlakk. Gjerne med litt mykner i. Klarlakken biter direkte på carbonet.. Lakkerte bakskjermen på sykkelen min, og det fungerte veldig bra. Ser ut som ny, og har mye glattere og blankere finish enn noen gang... :scared FØR: ETTER: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Det ble jo et meget pent resultat! Jeg får prøve å se om det fungerer på panseret og. Takk for tipset! Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg