Sower Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 snakka akkurat med dem.... og dette orka dem ikke xD så skal ringe søskenbarnet mitt og høre om han har noe klokt i ermet sitt, eller så blir det posten sin oppgave å ordne dette idag. :) men et kjapt spørsmål... salgsmelding.. jeg trenger bare å underskrive på den etter den har vært i posten, og sende den tilbake til han så han får sendt den inn siden bt sa at salgsmelding er selgers ansvar eller kan jeg levere den inn her selv? og skal jeg ha en del selv av salgsmeldinga? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 skjønner ikke problemet her, må du ha omregistrert bilen før du henter den,du kan vel ordne det når du er der nede og henter den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 skal ikke ned, fjellet er for ille til å kjøre over på denne tiden og en 61 modell skal ikke lide slikt... Den skal opp med trailer.. men ordna det slik at han poster meg del 2 nå. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 men et kjapt spørsmål... salgsmelding.. jeg trenger bare å underskrive på den etter den har vært i posten, og sende den tilbake til han så han får sendt den inn siden bt sa at salgsmelding er selgers ansvar eller kan jeg levere den inn her selv? og skal jeg ha en del selv av salgsmeldinga? Det er samma hvem som leverer inn salgsmeldinga, det kan være naboen til bestemora til kollegaen din for den del. :) Så lenge den er riktig utfylt, er det å få levert den, slik at BT kan registrere i sine systemer at bilen har byttet eier. Det mest anbefalte er å fylle ut to salgsmeldinger, og at begge går og leverer hver sin (sett at de ikke leverer sammen). Dette fordi det finnes litt for mange tilfeller hvor "å, jeg trodde selger gjorde det", som sitter med skjegget i postkassa etterpå. I ditt tilfelle er det like greit med en, siden han fyller den ut og sender til deg i posten. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg