Sower Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Skal da til å kjøpe en ny bil i oslo nå, og jeg er litt lengre nord... eier har ikke tilgang til fax. Så hvordan kan vi gjøre dette uten at jeg må dra nedover? Han sier at han scanner inn vognkort del 2 til meg med sin signatur så jeg kan ordne resten her, så kan han levere inn sin del til omreg i oslo... men kjøpskontrakt får vi ikke til å gjøre pga underskriftdelen.. vil dette gå igjennom bt? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 hva med å vente ett par dager, og bruke posten?? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Eller hva med å stikke innom posten og låne fax der? Mener de fleste postkontor leier ut faks, eller biblotek Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Salsmelding må være underskrevet av både kjøper og selger på samme salgsmelding, og det må være originalunderskrift, ikke scanning/kopi/osv. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 har hørt noe med at vi kan individuelt levere inn slagsmelding / omreg til biltilsynet i vårt område også vil dette bli registrert inn i bt's system og da er jo begge signaturene der. Har en hau av omreg papirer her (vognkort). Eneste problemet er kontrakten, men den er jo opp til selger og kjøper å finne ut av, eller er den å nødvendig til registrering... ? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Kontrakt trenger du ikke, men det er greit å ha hvis det skulle være noe tull Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 jeg vet at bilen er i rustfri stand og motor er kjørbar. Kontrakten kan vi ta over posten dog, om han ikke rekker å få tak i faks... :) salgskontrakt er jo noe som vi som privatperson skal ha, så å maile dette til hverandre skal jo fungere? om vi begge har kopiene med begge av våres underskrifter på... Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ai ai, hva slags bil blir det nåda Sower? Enda en Saab? :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 tjah... blir ikke raske greia denne gangen du ;) nå skal jeg begynne å spare opp forsikringbonus med å ha meg en veteran, og etter denne vil jeg egentlig gå for turbolada corrado <3 ettersom aero er så sjelden i norge :( type bil... hemmelig så lenge jeg greier å holde meg.. :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 har hørt noe med at vi kan individuelt levere inn slagsmelding / omreg til biltilsynet i vårt område også vil dette bli registrert inn i bt's system og da er jo begge signaturene der.Har en hau av omreg papirer her (vognkort). Eneste problemet er kontrakten, men den er jo opp til selger og kjøper å finne ut av, eller er den å nødvendig til registrering... ? Det gikk før, ikke nå lenger. :) Kjøpekontrakt er mellom kjøper og selger. Biltilsynet har ingenting med dette å gjøre, og trenger ikke se dette. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 fikk høre av søskenbarnet mitt som jobber med forsikring på bil og kjøp elsn.. jobber for japsebilbutikk.. og han sa at dette ville fungere.. :O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buz Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Det nytter ikke å få veteranforsikring for å spare opp bonus, den har fast pris og benytter seg ikke av bonussystemet. Da må du isåfall tegne ordinær forsikring til en helt annen pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Han høres veldig seriøs ut om han ikke finner en fax i Oslo. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ikke sant? får se det med forsikring, er så mangt å velge der ute til forskjellig pris og nytte.. :spin Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 fikk høre av søskenbarnet mitt som jobber med forsikring på bil og kjøp elsn.. jobber for japsebilbutikk.. og han sa at dette ville fungere.. :O Jeg vet noen gjør det, men det strider mot rutinene, og er et helvette å rydde opp i. :) Så du kan jo prøve, men. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg