Limkork Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Da skal jeg kanskje kjøpe meg en Golf 1, men er ikke kjent med disse bilene eller hva som er vanlige problemer med dem. Så kan dere kanskje komme med tips om hva jeg burde sjekke ut på disse. Hjertelig takk... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Rust rundt påfyllingsrør, rust rundt pakninger rundt ruter. Spes bagasjeroms luka, girkassen tuller. Vanskelig å treffe første gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Sjekk jekkfester, rust i gulv og bagasjerom. Nedkant av dører, bakluke og innerskjermer... Teknisk: sjekk etter spor av vann i olja, clutch, om bilen går reint osv. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ok, takk for svarene, skal ut og se på en etterpå, så da skal jeg huske disse... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 er ikke dette en tråd som kunne kopierest over til sticky og viderførest? mange spørsmål som ligner dette Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Elektrisk.. ofte småfeil med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 elektrisk; på typene med nyere dash har ofte problemer med turtelleren har jeg merket, typen før har problem med speedometeret ( nåla "skjelver"). Noen har problemer med lys.... Har hørt at høggere selger mange sikringsbokser! motor: Biler med automatchoke har en tendens til og tulle nye, 1,1/1.3 kan være vanskelig og stille stiften korrekt på ( slarkete tapp som rotoren sitter på). Dette er også noe høggere tar vare på! Karosseri: Her er det kanskje lettere og si hva som ikke ruster, og det er ingen ting! Som Polardego sier, her kan du finne mye kjeks. Jekkant foran og bak begge sider, hjulkasser ( særlig høyre side i forbindelse med påfyllingsrør og rundt bensinlokk). Frontplate mellom framskjermene, bakplate i skjøten på sider og lappen over til reservehjulsbrønnen. Framskjermer på biler uten lockary-skjerm. Bensintank og påfyllingsrør. Husk at dette er gamle biler da ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg