Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg har en bror som har helt dilla på dissa sims spilla. Og i dag kom han hjem med simcity 4. Etter en liten stud kom han til meg med spillet for og få hjelp, da han ikke fikk installert det på sin pc. Jeg prøvde og se på det, men etter 16,5% får jeg bare opp dette: Er det noe feil med spillet, eller marskina....hva kan det være? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 tru nok det er spillet. er det org plate? hør på http://www.hw.no eller lignende. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 tru nok det er spillet. er det org plate? hør på http://www.hw.no eller lignende. Orginal plate ja...helt nytt spill kjøpt i butikk. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Orginal plate ja...helt nytt spill kjøpt i butikk. hmm, det var rart:s fått opp samme feilen selv, men det var på ei brent plate, på et annet spill. men prøv å søk på problemet på google Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Google er tingen....fant mange svar, må bare finne det riktige :) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Google er tingen....fant mange svar, må bare finne det riktige :) jepp:) hva sier du da? T...? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 jepp:) hva sier du da? T...? Hehe...takker for tipset.... Men gleden varte ikke lenge, når jeg skulle sett inn cd 2. Ville den ikke god ta den. Gikk inn på cd 2, og fant ut at den var tom, så må nok bytte spillet.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg