Reinert A Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 har hatt en god del feil på bilen min... men det er MYE på grunn av kjøringa mi vil jeg tro først clutchen totalt 7000 så gir waier 4500 bensin pumpe pris veit jeg ikke ennå... var bare en ledning som hadde detti ut! ting som ikke funker... tenkte jeg skulle ha bilen på full service nå! få fiksa alt.. ta det på kreditt kort eller.no.. kjipt og kjøre bil som er halv veis brukbar! servo , må fikses! ellers er det vel greit! Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by passatvr6 skal ordne bilder av en stratus til en kompis! han har gjort mye selv og det er blitt ganske bra. grill og front og sånn hadde vært fett med noen bilder :D Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Liten oppdatering : Mine planer for bilen til våren igjen er og sette på nye felger . senke bilen og sette på en feeeet vinge! Felger : 18" Chrom felger! Kom gjerne med forslag! Senkesett : Skal senkes 40mm på alle hjul! Åssen senkesett er og anbefale? Vinge : veit ikke helt åssen vinge jeg skal ha , er så mange fete der ute! kom gjerne med forslag! Tror jeg skal ta inn felger fra U.S.A , da en kamerat av meg er i kontakt med en fyr som sender til Norge!for en billig penge! Jeg har også bygget om bagasje rommet på bilen! Legger ut bilder av dette i løpet av fredagen! Og innholds liste av hvor jeg har kjøpt ting og hvor mye det kosta! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 har mast på bilder av bilen til kompisen min men han har ingen, og har heller ikke digitalkamera. vet at han ihvertfall har 330mm bremser liggendes som skal monteres til neste år. det blir rått Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Først så kommer det en liste av hva jeg har brukt og hva det koster 1.Sponplater! Trenger vel egentelig ikke så mye plater , jeg dro til Zeiner og der fikk jeg stort sett at jeg trengte,var bare avkapp! *go prata litt med hu dama jeg ble ekspedert av* :D Kosta vel 100 kr vil jeg tro , ganske lite! Det blå trekket på sideplatene er liggeunderlag som jeg har limt på , pappa sa detta var helt grei islolering , det fant jeg på loftet :D hehe Skal ha et skinntrekk utapå der igjen , det kommmer på etterhvert , det ligger hos en kamerat! Skinntrekket kosta 130 kr! 2. Den "aliminiums folien" jeg har brukt kjøpte jeg på ljudia! http://www.ljudia.no/ En rull av 5 meter kosta 450 med frakt!1 rull holder i massevis! Jeg dreit meg litt ut på denna! kjøpte først en folie som man skal bruke på gulvet i bilen! Det viste seg at den folien var ALT for hard og var umulig og bruke baki bilen! denne kosta meg 250 kr tror jeg , kjipe penger , fikk ikke brukt den til noe som helst! 3. Plexiglass: Jeg dro til en sånn forretning som driver med glass og spurte om de hadde mulighet for og kutte en så og så stor plexiglass plate til meg!Det var greit , det kosta meg 250 kr! 4. Lys: Jeg kjøpte 3 lilla lys av 30 cm til og ha baki , til dette kjøpte jeg 2 vifter , "sound controll" også trengte jeg et par sånne som gjør om strømmen til det lyset trenger av strøm. Lys pr.stk 55 * 3 = 165 2 stk vifter 60 * 2 = 120 2 stk omformere 65 * 2 = 130 Sound controll = 85 + frakt = 125 (oppkrav) Totalt = 650 kr Det er jo greit nok , det gir mye effekt!Digger bare lilla farge! 5. Lim: Trenger masse lim til diverse ting! limpistolen kjøpte jeg på clas olhson til 80 kr! og mange lim "pinner" jeg ødla den ene pistolen og måtte kjøpe en til , denna kosta 50 kr på euro pris :D vi går for kvalitet! ehhe :D "limpinner" burde du kjøpe på euro pris jeg ga 19,90 for 20 stk Lange pinner , tror den var feil priset :D kjøpte ihvertfall mange pakker , kjekt og ha :D Limpistol 1 80 Limpistol 2 50 Limpinner x 200 Total = 230 Totalt: Plater 100 Folie 450 Glass 250 Lys++ 650 Lim 230 Skinntrekk 130 Totalt = 1810 Det ble masse , mye mere enn det jeg hadde trodd! Må regne med bensin og andre ting..er vel bortimot rundt 2000 kr tenker jeg! Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Detta er platene jeg skal ha baki på hver side! De er blå nå (liggeunderlag) , men skal bli svart og fin :D Imorra , mandag håper jeg :D Med svart skinntrekk som jeg har kjøpt på biltema! Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Den har jeg brukt på plata som holder plexiglasset , i hjul brønnen og på plata som holder forsterkeren , det gir en ganske fett effekt synes jeg :D Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 plexiglass plata : Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 plata som holder forsterkeren Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 2 Stk lilla lys Sound Control , der kan jeg velge imellom av , på (lyser hele tiden) blinkende og etter musikken! 2 stk vifter med 4 blåe lys i hver! 1 Omformer! Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 forsterkeren står litt skjeft , hehe :D Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 lys nr. 3 Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Detta skulle være bilder av det meste!? Er enda ikke helt ferdig ennå , får gjøre ferdig resten når det blir litt varmt i været igjen :D etter at jeg har senka bilen og bytta baklykt! Vis du har lyst til og se? så skal du få lov til det , vis du spørr pent! I virkelighenten , vis dere ikke skjønte det :D Anlegget jeg har er forresten : 2 stk Gas 12" , det "funker" 1 Stk forsterker , husker ikke åssen merke , kjøpte den av en kamerat som hadde fått den av faren sin.. Soundmax Mp3 spiller , funker greit til og koste 1400 :D Er det noe du lurer på angående ting her så er det bare og spørre og eventuelt sende meg en mail på rino@grab.no ! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peterz Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 ah, fin bil ! :) Vurderer å handle meg en selv til 18årsdagen ;) Har ikke noen tips til hvor man finner styling o.l til de? haha,, fiiiin gammel post å skrive i ^_^ Siter Toyota <3 Celica T20 :: All powered by;Alpine Peter K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ikke finn på og kjøp sånn bil som detta, vis du ikke er 100%%%% sikker på at den er i orden, jeg kjøpte en sånn bil som detta... jeg hadde den i 2 år, kjørte den i et år og tapte over 50 000 på denna bilen.. Vet ikke hva disse bilene går for nå lenger heller..... mitt tips : IKKE FINN PÅ OG KJØP DENNA BILEN Vennelig hilsen Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg