A6Avant Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Mitt nye glis ankommer Norge i uke 46! Blir nå kjørt som demobil i Tyskland. Bilen er ekstremt godt utstyrt :) Gliset får norske skilter i februar 07, lenge til.. Men da har jeg noe å glede meg til!! Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 oioi, heldige du. Den var kjempeflott:) Gratulera med ny Audi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4motion Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Denne var rett og slett NICE!!! Hvordan utstyr er det du har fått denne med?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Å dæven , nice:) (Drømmebilen min) Gratulerer med ny bil.... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A6Avant Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Denne var rett og slett NICE!!! Hvordan utstyr er det du har fått denne med?? Blir en av de best utstyrte 2,0 TDI`en tenker jeg.. :) Multitronic S-Line sportpakke plus S-Line eksteriør Adaptiv cruisecontrol Adaptive Bi-Xenon lys Parking system Advanced m/ryggekamera Automatisk åpning/lukking av bakluke MMI Navigasjon high + TV Webasto Innklappbare sidespeil Bagasjeromspakke Skipose + endel småtterier til.. Flere bilder bilen kommer i uke 46! Gleder meg som en liten drittunge! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 hva skjer med bilen da Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A6Avant Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Bilen har kommet den :) Får skilter på den 10.januar, og gleder meg som en liten drittunge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg