Kolbotn Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Satt og spana ut av vinduet på jobben ved ryen krysset igjen da og ca 09.45 brummet det fælt utafor viduet, rakk akkurat å se rumpa på en svart Lamborghini Murcielago, med mørke felger og polert kant, sette kursen mot ekebergtunellen... Noen som vet mer? Tre kvarter senere så var det en Lys blå metallic Bentley Gtc Cab, med blått stoff tak, ellers orginal... info? Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Trenger ikke ha for mye $.De bare prioriterer rett! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Så en mørkeblå Bentley GT på ring 3 ved Sinsenkrysset i dag jeg å... Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Tror vi snakker om samma biler her, jeg spotta bentleyen jeg å:D MEN, ikke bare den. bak den følgte det èn bentley continental gt (sort) med STORE felger, 22"? Så kom samma bilen, lyseblå med sort stofftak, sikkret den du snakket om. Etter den fulgte en helt plain èn, beige eller champagne farget. Disse brummet etter hverandre på grefsenkollen ca. kl.09.30 Dro på oppover bakken, jeg klarte ikke å holde følge..:( merkelig nok:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Tror vi snakker om samma biler her, jeg spotta bentleyen jeg å:DMEN, ikke bare den. bak den følgte det èn bentley continental gt (sort) med STORE felger, 22"? Så kom samma bilen, lyseblå med sort stofftak, sikkret den du snakket om. Etter den fulgte en helt plain èn, beige eller champagne farget. Disse brummet etter hverandre på grefsenkollen ca. kl.09.30 Dro på oppover bakken, jeg klarte ikke å holde følge..:( merkelig nok:P Du ga ikke alt da skjønner jeg ;);) hehe Murcielago er etter min mening den Lamborghini'n som er minst attraktiv faktisk.. Vet ikke helt hvorfor. Er vel bare formen og detaljene på den jeg rett og slett ikke har så sansen for. Likevel, jeg sier ikke at den ikke er fin, for dét er den jo. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 lyseblå med sort stofftak. Den jeg så hadde blålig stofftak, bare noen toner mørkere enn selve bilen... Speed is everything: Litt enig med deg, iallefall av dagens lamborghinier... men de feteste er uten tvil Miura og Countach. Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Mulig den Bentleyen er den som står på land&sjøfritid? Jeg jobber der og vet at den ble nylig prøvekjørt og kanskje solgt om jeg husker riktig....men mulig jeg bare tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel307CC Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 jobber på greffsentoppen alle disse bilene kjørte opp og ned flere ganger, fleste hadde utendlaske skilter, noen italienske og noen franske mener jeg. Siter 2003 Peugeot 206RC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Tror ikke folk med så mye pæng kaster bort tiden med å surre på forumet her :violin: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hvis det var fire dører på Bentley`n var det nok denne (eneste Flying Spur i landet foreløpig): Grom lyd i jobbgarasjen når Tore Aksel kommer om morran! Bilen har fått på BR-skilter nå riktignok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Tror ikke folk med så mye pæng kaster bort tiden med å surre på forumet her :violin: Det er jo Murcielago med kvinnelig eier innpå her, så alt er mulig. Vite hva man snakker om er fint :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Det er jo Murcielago med kvinnelig eier innpå her, så alt er mulig. Vite hva man snakker om er fint :) Og "Placid" med Diablo. Håper de holder seg i lang tid på forumet. :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Urmaker Bjerke og Buvlgari hadde en event dei her bilene var på. Gode kunder var invitert (jeg var en av dei). Når vi kom hadde dei stilt opp 3 lamboer og en Bentley Continental GT utenfor. Inne var det 2 nye lamboer til, pluss Bentley Continental GT Cab og en lik den 4-dørs det var nevnt tidligere. Prøvekjøring ble foretatt. Flere mistet desverre lappen etter at noen tipset pol10 om dei svært raske turene på Ring3. Bilene hadde danske og Italienske skilter. Noen dårlige mobilbilder derifra: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Satt og spana ut av vinduet på jobben ved ryen krysset igjen da og ca 09.45 brummet det fælt utafor viduet, rakk akkurat å se rumpa på en svart Lamborghini Murcielago, med mørke felger og polert kant, sette kursen mot ekebergtunellen... Noen som vet mer? Tre kvarter senere så var det en Lys blå metallic Bentley Gtc Cab, med blått stoff tak, ellers orginal... info? Når jeg tenker etter så stemmer tidspunktet ganske bra med da jeg testet Lamboen. Kjøreruten også. Med en over-nervøs danske fra Lamborghini Copenhagen i passasjer setet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg