Torak Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Jeg er lei Eiker felgene, og at du klarer å hisse deg opp over at noen synes de felgene ikke er fine det skjønner jeg ikke.. Synes du det er kult hvis alle har kliss lik bil som deg? Jeg synes iallefall ikke det. Kunne godt ha tenkt meg eiker felger jeg, for nå har jeg bare noen OK 15", men i stedet for å kjøpe meg eiker så kjøper meg heller noen brukte felger i 17" - 18" som er et litt mer sjeldent syn på 240 enn Eiker felgene :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Den C30'n er den styggeste C30'n jeg har sett!! Fy faen! All ser jo forjævelig ut. Den med eikerfelger altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg synest fremdeles eikerfelger er fete :P Selv om jeg ikke har de lengre Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Noen kan kjøpe et av settene mine vel?? Alle tre 18''... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hvilke sett skal du selge da? hva har du!? er innteresert i felger til go bilen:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ett sett med slike... Nye! M/dekk... Disse... M/dekk [/img] Eller disse... M/dekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Noen kan kjøpe et av settene mine vel??Alle tre 18''... Er det sånn at R-felgene og Nebula felgene er real shit, altså ikke replika/kopi? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 en kompis naila på forumet har R felgene så de er utelukket.. har lovet han å ikke kjøpe slike!:) hva skal du for det andre settet da? Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Kun originale felger jeg har!! Og alle settene koster hver for seg kr. 38.000,- pr sett nytt... Så bud mottas, skambud terroriseres :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg er lei Eiker felgene, og at du klarer å hisse deg opp over at noen synes de felgene ikke er fine det skjønner jeg ikke.. Synes du det er kult hvis alle har kliss lik bil som deg? Jeg synes iallefall ikke det. ........ :) Man skal visst passe seg for å si imot enkelte, ihvertfall uten å bruke smileys, for da hisser man seg opp!:rolleyes: Beklager at du oppfattet det slik. Jeg mener at det fremdeles er andre viktige detaljer for utseendet på en bil ved siden av hjula som skiller den fra mengden, så hvis felgene er det eneste som gjør bilen din unik, så har du en jobb å gjøre som ikke et originalt felgvalg retter på! Er vel litt enig i det? Litt av svaret på hvorfor felgene i annonsen er overpriset er vel at de er endel dyrere for de i sverige enn for oss her i "valutasterke" norge. Men overprisa var de likevel.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg