GonZuelas Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hey nå har jeg vurdert audi A4 lenge, har vært igjennom alle annonser på autodb og kommet fram til denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1259363#bilder syns prisen var litt høy, men bilen er strøken etter va eiier sier. hva syns folke? takker for alle svar:) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør BMW eller AUDI uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Synes det var litt dyrt egentlig. Får jo billigere A4er med samme motor... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Den skulle ikke vært prisa over 90 hvertfall.. Jeg tenker snart på å selge min, da under 80! Og min er strøken, og kjørt under 150k! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Og selger du en bil med 18" felger, så har du de på når du tar bilder av den! Ikke noen gamle 15" eller 16" :puke: Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Og selger du en bil med 18" felger, så har du de på når du tar bilder av den!Ikke noen gamle 15" eller 16" :puke: Sier meg godt enig der ja:) Bilen så grei ut. men, den var rett og slett dyr i pris.. ville heller gått opp noen tusen i pris da og fått deg Q med turbo. evt. Finner noen strøkene på nette om det var det du var ute etter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GonZuelas Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 hadde vært utrlolig fint. om noen har en strøken audi A4 tilsalg så vær så snill å pm meg. desperat etter bil.. å takk for hjelpa angående den annonsen=) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør BMW eller AUDI uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg