mazdafun Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hei. En kompis skal regge sin Evo 6 RS2, og han trenger original eksos fra kat og bakover samt org luftfilterboks. Bilen ska vises 7 Desember, og det er kun denne dagen han trenger å låne delene. Alt blir seff pent behandlet, og ikke kjørt med (bilen kjøres til/fra BT på henger). Om du skal ha en slant for å låne det bort, blir vi sikkert enige om noe. Send en PM eller svar her. Thanks for looking... Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hei. En kompis skal regge sin Evo 6 RS2, og han trenger original eksos fra kat og bakover samt org luftfilterboks. Bilen ska vises 7 Desember, og det er kun denne dagen han trenger å låne delene. Alt blir seff pent behandlet, og ikke kjørt med (bilen kjøres til/fra BT på henger). Om du skal ha en slant for å låne det bort, blir vi sikkert enige om noe. Send en PM eller svar her. Thanks for looking... Ikke umulig jeg har luftfilterboks. Husker ikke om jeg sendte den med da jeg solgte eller ikke. Kan sjekke i morgen. Vet jeg har en drivaksel i hvertfall hvis han noen gang skulle trenge det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg har begge deler, kjøpte det faktisk idag.. org eksos fra turbo og org luftboks med alle slanger Send meg en pm Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg