Boddiz Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Som topic sier. Lurer på dette pga en forsikringssak hvor jeg var uheldig å kjøre ut av veien. Har tatt ut reservehjulet pga montering av anlegg. Vil jeg de trekke meg i erstatning pga jeg ikke har reservehjul? Forsikret hos gjensidige. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Mange nye biler kommer jo med skum og kompressor istede for reservehjul så det tviler jeg sterkt på. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hva har reservehjulet å gjøre med at du kjørte av veien ? er lurt å ha reservehjul når du punkterer. er derfor det heter reservehjul, et hjul i reserve :D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 En gang jeg ble stoppa av politiet nevnte han at jeg måtte skaffe ett reservehjul, men det kan da ikke være påbudt da mange nye biler leveres uten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Det eneste som er påbudt av "ekstrautstyr" i bil er varselstrekant Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Reservehjul er ikke påbudt, og hvorfor det skal ha noe med at du kjører av veien skjønner jeg ikke? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hmm, ok, regnet med det ikke hadde noe å si, men ville bare få det bekreftet. :) Er vel snakk om at bilen skal kondemeres(eller hva det nå enn heter) så det er endel penger i spill, derfor ville jeg bare være 100% sikker at de ikke kom til å kommentere det. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 derfor ville jeg bare være 100% sikker at de ikke kom til å kommentere det. Da ringer du Biltilsynet/UP istedet for å spørre på bilforumet ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 mange biler blir levert UTEN reservehjul så det er ikke påbudt, bare praktisk. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Litt OT men: Hvor mye/lenge/hva holder pungteringsskum til? Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Litt OT men: Hvor mye/lenge/hva holder pungteringsskum til? for min del til nærmeste bensin stasjon/ der jeg kan få fikset dekke Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Det kan jo hende at det er påbudt på enklete veistrekninger, tviler dog på at det er påbudt noe sted i Norge. En ganske vag sammenligning er jo autobahn i tyskland, der er det forbudt å gå tom for bensin:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hørte det var det i norga også jeg. Hvis du gikk tom i rushen og skapte masse problemer og unødvendig kø kunne du få bot for det? Hørte dette for ett par år siden men har aldri hørt om noen som har fått det. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg