Kastel Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Kjøpte en mb for ei uke siden med gåent tenningslås å han som hadde den hadde tukla med leddningene å nå når jeg skulle bytte låset datt seff alle leddningene ut:S noen som veit hvor leddningene skal ? der er ca 7 leddninger bakpå låset.å den såkalte kontakta hadde gamle eiger tattvekk å stukket inn leddningene manuelt:P Så er det noen som kan hjelpe meg? så er jeg veldig takknemlig for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Fikk det til med om å men Vist noen skulle slite med samme problemet noen gang så her er hjelpa: Tenningslås 30: 2.5 rød 15: 2.5 rosa/rød 15r: 2.5 rosa/gul 50: 2.5 lilla/hvit 15x: 2.5 rosa/grønn p: 0.75 grønn/hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg