Gå til innhold

projekt Caddylac

Ranger emnet


marbel

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Passer rs fangere til golf 1 på caddy`n? Dukker sikkert opp flere spm etterhvert, takk for all hjelp.

94 ford transit 2,5 td

89 opel vectra 2,0 i

84 mazda 1,5

82 opel ascona 1,6

83 opel ascona 1,8

83 opel ascona 2,0 i

83 subaru 1800 stv

87 subaru l-serie

78 audi 1,8

93 ford courier

75 opel comandore 3.0\ 24v

+++++++flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,da var påsken her og arbeidslysten kom snikenede!

 

Prosjektet var som sagt denne rollpanen..har vært litt røff og primet nå siden i høst,så nå vra det på tide å gjøre noe.

 

Litt dårlig økonomi om dagen,så biloppretter og lakkerer ble utelukket-måtte nok gjøre det sjæl ja!

 

Fikk pusset og sparklet rollpanen,måtte også banke inn "leppa" på undersiden.Etter sparkel,sprøytesparkel,grunning,lakk og klarlakk ble det endelig i orden.Langt ifra noen strøken jobb,men det går greit-ække den helt store finishen på resten av kjærra heller.;) Regner med at hvis dette noen gang skulle bli en showbil,måtte det en hel-renovering til.Men dette er jo arbeidsbilen min så da får det bli sånn.Gøy å fixe ting selv iallefall!:D

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset...får sete meg litt inn i dette her.var sikker på at det bare var å attatche bildet til svaret før..dem har kanskje forandret prosedyren?

 

Vel,anyway-rollpanen er lakkert og i den slengen fjerna jeg refleksene bak også.disse var noen firkantete og stygge plast-reflekser som egentlig bare var i veien.Måtte også fjerne skiltet da dette hang fast i den lille kanten under rollpanen som ble banket inn.Stripsa det fast under bilen så lenge...der kan det henge i mørket og skamme seg..hehe.

kanskje ikke helt poppis hos onkel men, det får bare gå så lenge.skal feste dem i korte hengsler med skiltskruer m/lys.(venter på skruene bare..)

 

skal prøve å få opp bildene jeg tok,så blir det litt mer interessant..

 

;)

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser/høres ut til å bli meget bra! =) Nice....

 

Har en pickup jeg også... men trenger noen tips til hva jeg kan gjøre med den! Har tenkt på 90 fanger, senking, felger, m3 speil, emblefri grill og bad-look grill-list.

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår